Paranello te koop

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Paranello te koop

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Ahoy zelfbouwers,

het zal een jaartje of 15 geleden zijn dat ik ooit met behulp van vele mede zelfbouwers hier mijn eerste en enige paar speakers heb gebouwd,
de fameuze Paranello's. Ongeveer anderhalf jaar en een inzinking heeft het me gekost om ze op te bouwen.
Het ontwerp is gebaseerd op de B&W 803D zoals die geproduceerd werd in die tijd, en het crossover filter is ontworpen en gemaakt door Edo.

De woefertjes zijn 3 stuks Monacor SPH135C, midrange unit is de Monacor SPH135KEP, tweeter is de Vifa D26NC-05-06.

Mocht je hier op het forum zoeken op Paranello, de bouw van een 803D kloon, dan kom je het project vanzelf weer tegen,
ik geloof dat ook de foto's er ook allemaal nog bij staan.

Ik heb er ongeveer 15 jaar plezier van gehad, maar de laatste jaren draai ik nog nauwelijks muziek, en staan ze te verstoffen.
Ook mijn vrouw is het er zeer mee eens dat ze mogen verhuizen. ;)

De vraagprijs zet ik op 1000 Euro, dan heb ik in elk geval de onkosten eruit.

Mocht je belangstelling hebben en een keertje af willen spreken hier in Schijndel, graag een Pb.

Hartelijke groeten,
JJ.

Afbeelding

Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Jasper Joppe Geers op za 07 okt 2023, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4780
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Paranello te koop

Bericht door Olaf Analogue »

Mooie foto's ook :mrgreen:
:foto:

Ik heb geen idee hoe deze dingen er uit zien.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Paranello te koop

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4780
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Paranello te koop

Bericht door Olaf Analogue »

Dat zijn mooie producten!
bzz
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 24 sep 2006, 20:17

Re: Paranello te koop

Bericht door bzz »

Pb
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Re: Paranello te koop

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Even een bump om het zo maar te noemen,

en bzz, of je me even een pb'tje wilt sturen. :)
Gesloten