Metrum HEX dac

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Zeer fraaie dac van Metrum. Veel plezier van gehad, geeft een echte high end beleving. Deze mag na lang twijfelen nu toch weg omdat ik nu met een dsd dac speel.

Deze Metrum dac heeft spdif, toslink maar ook de extra USB aansluiting. De outputs zijn RCA en ook XLR. Als extra upgrade zitten er twee SR Blue zekeringen in, alsmede suzy wong corks op de trafo's. Momenteel is de tweedehands waarde van deze dac zo rond de 1100-1200 euro. Nu te koop voor zeer scherpe prijs van 725 euro.

Groetjes Walter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Olaf Analogue »

Goedemorgen Walt.
Dat is een mooie DAC.
Is de DAC nog netjes van binnen? Hoe is het kurk op de trafo’s aangebracht? Is dit nog netjes te verwijderen, of blijft er dan Bison kit achter? Zijn er buiten de zekeringen en de kurk nog verdere aanpassingen uitgevoerd?
Waar bevind deze DAC zich? Voor het eventuele afhalen?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Ha Olaf,

Leuk dat je intresse hebt. Dit is zeker een mooie dac, toendertijd zelfs het topmodel van Cees.

De kurk zit met bisonkit vast inderdaad, ik denk dat dit wel weg te snijden is, maar dat is klein risico uiteraard. Lijmresten zul je vast een beetje houden. Naast de SR Blue zekeringen zijn er geen andere wijzigingen, de dac is verder erg clean van binnen, ik heb me altijd verbaast over de bouwkwaliteit, is erg hoog. Woonplaats Delft.

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Olaf heeft wel intresse, maar eigenlijk ook weer niet, dus deze dac is beschikbaar voor een liefhebber.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Ik heb de HEX tijdelijk weer neergezet, via spdif op een cd speler, lang niet gehoord, hij klinkt echt wel fraai.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Gereserveerd.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Metrum HEX dac

Bericht door Walt »

Verkocht aan iemand van high end forum.
Gesloten