Vifa Basis Classic of 2.0?

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Ronnielox
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 05 feb 2023, 10:15
Locatie: Lloret de Mar, Spanje

Vifa Basis Classic of 2.0?

Bericht door Ronnielox »

Update. Ik heb gesproken met Speaker en Co en hij bevestigd dat het de 2.0 zijn.

Hallo allemaal,

Ik ben een set Vifa Basis aan het opknappen geweest, maar ivm de uit fase aansluiten van de 3 bovenste speakers, ben ik toch wel even benieuwd welke versie van de speakers ik nou heb. De Classic blijken namelijk niet uit fase aangesloten te moeten worden, maar de Vifa Basis 2.0 wel. (de middentoner, mid/hoog en tweeter).

Kan iemand obv de foto's zien welke ik heb, en mij dan vertellen of de bovenste 3 drivers uit fase of in fase moeten?

Alvast bedankt.

Ronald
Bijlagen
20230104_122354.jpg
20230219_195644.jpg
20230219_195647.jpg
20221130_202533.jpg
Laatst gewijzigd door Ronnielox op wo 01 mar 2023, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Vifa Basis Classic of 2.0?

Bericht door Henkjan »

welke drivers zitten er in?
Ronnielox
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 05 feb 2023, 10:15
Locatie: Lloret de Mar, Spanje

Re: Vifa Basis Classic of 2.0?

Bericht door Ronnielox »

Beste Henkjan,

De
25-WN-250 (2x)
17-WP-200
DM-760
HT-275

Groetjes Ronald
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Vifa Basis Classic of 2.0?

Bericht door dre »

Afbeelding
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Vifa Basis Classic of 2.0?

Bericht door dre »

Alleen de woofers staan in fase.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”