Update. Ik heb gesproken met Speaker en Co en hij bevestigd dat het de 2.0 zijn.
Hallo allemaal,
Ik ben een set Vifa Basis aan het opknappen geweest, maar ivm de uit fase aansluiten van de 3 bovenste speakers, ben ik toch wel even benieuwd welke versie van de speakers ik nou heb. De Classic blijken namelijk niet uit fase aangesloten te moeten worden, maar de Vifa Basis 2.0 wel. (de middentoner, mid/hoog en tweeter).
Kan iemand obv de foto's zien welke ik heb, en mij dan vertellen of de bovenste 3 drivers uit fase of in fase moeten?
Alvast bedankt.
Ronald
Vifa Basis Classic of 2.0?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vifa Basis Classic of 2.0?
Beste Henkjan,
De
25-WN-250 (2x)
17-WP-200
DM-760
HT-275
Groetjes Ronald
De
25-WN-250 (2x)
17-WP-200
DM-760
HT-275
Groetjes Ronald
