Div. buizenamp kits uit Duitsland

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Cesar
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 12:45

Div. buizenamp kits uit Duitsland

Bericht door Cesar »

Hi al,

Van de week kwam ik deze Duitse website tegen met een aantal versterkerkits.
https://www.ampdesign.de/

Heeft een van jullie hier misschien wel eens wat van gebouwd of ervaring mee?

M.v.g.
Ruud
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: Div. buizenamp kits uit Duitsland

Bericht door Piet1950 »

Ik heb geen ervaring met deze kits. Maar ik heb jaren geleden een versterker gebouwd met vergelijkbare Duitse trafo's. De firma van toen bestaat niet meer. Maar de trafo's lijken er wel heel erg op. Die waren van goede kwaliteit.

Piet
100 CV4060 voor.JPG
Plaats reactie