Hi al,
Van de week kwam ik deze Duitse website tegen met een aantal versterkerkits.
https://www.ampdesign.de/
Heeft een van jullie hier misschien wel eens wat van gebouwd of ervaring mee?
M.v.g.
Ruud
Div. buizenamp kits uit Duitsland
Moderator: Beheerdersteam
Re: Div. buizenamp kits uit Duitsland
Ik heb geen ervaring met deze kits. Maar ik heb jaren geleden een versterker gebouwd met vergelijkbare Duitse trafo's. De firma van toen bestaat niet meer. Maar de trafo's lijken er wel heel erg op. Die waren van goede kwaliteit.
Piet
Piet
