Beste buizenbouwers
Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent
Hulp gevraagd
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Hulp gevraagd
Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe
Douwe
Re: Hulp gevraagd
Hallo Vincent,welkom.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.
-
Vincent1960
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28
Re: Hulp gevraagd
Helemaal geweldig laten we even wat telefoon gehevens uitwisselen ik stuur je een pbVincent1960 schreef: ↑wo 21 dec 2022, 7:49Beste buizenbouwers
Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent
-
Vincent1960
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28
-
Vincent1960
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28
Re: Hulp gevraagd
Super laten we wat telefoon gegevens uitwisselen ik stuur je een pbdouwebakker schreef: ↑wo 21 dec 2022, 12:29Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe
