Hulp gevraagd

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Vincent1960
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28

Hulp gevraagd

Bericht door Vincent1960 »

Beste buizenbouwers

Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door douwebakker »

Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: Hulp gevraagd

Bericht door democles »

Hallo Vincent,welkom.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.
Vincent1960
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Vincent1960 »

Vincent1960 schreef: wo 21 dec 2022, 7:49
Beste buizenbouwers

Wie zou er bereid zijn in ruil voor een leak stereo 130,
Om voor mij 2 el84pp buizen mono blokjes te bouwen.
De meeste onderdelen heb ik mijn bezit. Bocama utg, nieuwe hamond voedings trafo’s. buizen en nieuwe buizenvoeten. Cinch en speaker aansluitingen etc en wat electronica.
De kastjes kan ik zelf maken.
Mvg
Vincent
Helemaal geweldig laten we even wat telefoon gehevens uitwisselen ik stuur je een pb
Vincent1960
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Vincent1960 »

democles schreef: wo 21 dec 2022, 12:48
Hallo Vincent,welkom.
Als je de meeste spullen al hebt en de kasten zelf bouwt,waarom niet zelf bouwen?
Genoeg mensen hier om te helpen.
Lukt mij echt niet, teveel beren op de weg
Ik hou het wel bij luidsprekers
Vincent1960
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 07 dec 2022, 15:28

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Vincent1960 »

douwebakker schreef: wo 21 dec 2022, 12:29
Daar wik ik je wel mee helpen. Ben momenteel toch bezig met een setje eindtrappen op basis van de HF304.
Douwe
Super laten we wat telefoon gegevens uitwisselen ik stuur je een pb
Plaats reactie