Even voorstellen, ik ben Bert-Jan, wonend op de Veluwe. Heb vroeger veel buizen versterkers gebouwd, zoals 4x PL519 , ook serie balans. En 8 x PL36.
Maar ik ben geswitched maar minimale vermogens. Heb een paar transistor versterkers gebouwd voor een 800 ohm speaker, die ik dan bij voorkeur
voed met een klein zonnepaneeltje. Dat gaat ook nog bij bewolkt weer. Die onafhankelijk van een normale stroombron vind ik leuk.
Verder volg ik alle mooie ontwerpen, die hier voorbij komen !
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom hier Bert-Jan. Er is een luisterdag in Ermelo 10 sept as, misschien interessant voor je?
viewtopic.php?t=30739
viewtopic.php?t=30739
