beginnen met de cyburg needle
Moderator: Beheerdersteam
-
Markje1978
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 12 jan 2021, 14:15
beginnen met de cyburg needle
Ja het is zover na veel rond gekeken hebben, toch maar de cyburg needle maar bouwen, icm met een logitech sub, mijn vraag is hoeveel platen hout is er voor nodig om een needlee maken, hebben jullie een plaat van 244x 122 gebruikt per needle?
Groetjes Mark
Groetjes Mark
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: beginnen met de cyburg needle
Welkom hier! De Cyburg Needle is erg veel nagebouwd, er staan volop tekeningen op www, die zul je wel gevonden hebben. Hoeveel je uit een plaat haalt kun je zo uittekenen toch? Alvast succes met bouwen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: beginnen met de cyburg needle
Hallo Mark, welkom hier!
zo uit m'n hoofd gaat t hout voor een paartje wel uit 1 plaat
zo uit m'n hoofd gaat t hout voor een paartje wel uit 1 plaat
Re: beginnen met de cyburg needle
Leuk, was ook mijn 1ste speaker projectje. Ik had er de Visaton frs 8 in (kost iets van €12,50), prijs/kwaliteit naar mijn idee onverslaanbaar. Succes met bouwen.
-
Markje1978
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 12 jan 2021, 14:15
Re: beginnen met de cyburg needle
Dank dank, als een eerste paartje zelf te maken is de needle super beproefd,i.i.g fijn om te weten dat met 1 plaat gaat, de visatons hmmmm is te overwegen, eerst maar es een bezoek brengen aan de bouwmarkt met een tekening
Re: beginnen met de cyburg needle
Plaats anders eerst je tekening hier ... dan kunnen we even kijken of alles klopt.
Re: beginnen met de cyburg needle
Als ik de tekening in houtskool en vlakgom van Juoiga aanhoud, dan levert dat deze plaatindeling op bij een plaat van 244x122cm
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: beginnen met de cyburg needle
je bedoelt deze huisvlijt:Arno schreef:Als ik de tekening in houtskool en vlakgom ....
- Bijlagen
-
- Needle - elektuur 2006 (update 2010).pdf
- (1.03 MiB) 314 keer gedownload
-
Markje1978
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 12 jan 2021, 14:15
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: beginnen met de cyburg needle
gaaf. 15 jaar geleden gemaakt, en nog steeds gaan mensen er mee aan de slag
-
Markje1978
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 12 jan 2021, 14:15
Re: beginnen met de cyburg needle
Tja.. ik heb al zo vaak op marktplaats gekeken naar aangeboden wordt en kwa prijzen… naja daar kan je als je zelf bouwt de halve straat voorzien van…. En dan nog niet te spreken van…. Wat er aan defecte speakers verkocht wordt, conclusie lekker zelf aan de slag
Re: beginnen met de cyburg needle
Goed plan veel plezier met het bouwen, de bevrediging die je daar van krijgt is overigens onbetaalbaar.
