Ik heb een mosconi one versterket met gladen10rsvb gepoorte luidspreker. Had een tijdje terug 1 woofer opgeblazen en hem vervangen met de andere. Nu heb ik de woofer wel gerepareert dus ik zou ze eigenlijk allebei op de versterker willen aansluiten.
Heb nu 1 woofer er dus op gebrugt maar hoe zou ik ze allebei moeten aansluiten en zal dit zin hebben of kost het meer stroom en wordt het geluid niet beter/harder/diepere bass?
Thanks!
2e subwoofer op zelfde versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: 2e subwoofer op zelfde versterker
Heel veel mogelijke antwoorden, maar liever 1 subwoofer met een goed afgestemde kist per versterker. 2 doe je met 2 woofers in dezelfde kist oid.
-
e46eclipse
- Berichten: 70
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 20:24
- Locatie: 035
