2e subwoofer op zelfde versterker

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
qepu
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 mar 2021, 20:04

2e subwoofer op zelfde versterker

Bericht door qepu »

Ik heb een mosconi one versterket met gladen10rsvb gepoorte luidspreker. Had een tijdje terug 1 woofer opgeblazen en hem vervangen met de andere. Nu heb ik de woofer wel gerepareert dus ik zou ze eigenlijk allebei op de versterker willen aansluiten.

Heb nu 1 woofer er dus op gebrugt maar hoe zou ik ze allebei moeten aansluiten en zal dit zin hebben of kost het meer stroom en wordt het geluid niet beter/harder/diepere bass?

Thanks!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Bericht door Shadow »

Heel veel mogelijke antwoorden, maar liever 1 subwoofer met een goed afgestemde kist per versterker. 2 doe je met 2 woofers in dezelfde kist oid.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Bericht door Henkjan »

welkom qepu
qepu
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 mar 2021, 20:04

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Bericht door qepu »

dus het geluid wordt er niet harder/beter op?
e46eclipse
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 20:24
Locatie: 035

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Bericht door e46eclipse »

Welke mosconi heb je?
Plaats reactie