Even voorstellen met een mooie vraag
Moderator: Beheerdersteam
Even voorstellen met een mooie vraag
hee allemaal! Ik ben maurice 23 jaar
Ik heb pas een complete hifonics set gehaald
Maar nu is mijn vraag dus hoe groot moet mijn bass reflex kist worden
Mijn setup is
Hifonics brx3000d versterker
hifonics zrx12d2
Hifonics hfc1000 1 Farad condensator
Kan iemand mij alsjeblieft Helpen ik kom er namelijk niet uit
Goetjes maus
Ik heb pas een complete hifonics set gehaald
Maar nu is mijn vraag dus hoe groot moet mijn bass reflex kist worden
Mijn setup is
Hifonics brx3000d versterker
hifonics zrx12d2
Hifonics hfc1000 1 Farad condensator
Kan iemand mij alsjeblieft Helpen ik kom er namelijk niet uit
Goetjes maus
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Welkom!
Als al die spullen in die kist moeten hebben we wel maten van je nodig?
Als al die spullen in die kist moeten hebben we wel maten van je nodig?
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Nee niet alles moet er in
Heb het meer over de groote van de subwooder kist kwa liters enzo
Wil namelijk de versterker los zichbaar maken met de power kap
Maar de sub zelf is 30cm
Heb het meer over de groote van de subwooder kist kwa liters enzo
Wil namelijk de versterker los zichbaar maken met de power kap
Maar de sub zelf is 30cm
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Nee ik loop te geinenMaus0172 schreef:Of begrijp ik het verkeerd
Maar we hebben een car audio hoek, dus als je je vraag daar neer zet komen er vanzelf de juiste mensen op af!
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Welkom Maurice. Begrijp ik het goed dat het om een autosubwoofer in de achterbak gaat?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
gepoorte kist:
55 liter netto inhoud *)
ronde poort: 12cm diameter, 42cm lang
of slotpoort van de zelfde lengte waarbij hoogte*breedte = 115cm² (dus bv 5cm hoog, 23cm breed)
je zou ook nog kunnen proberen hoe die in die 55+ liter klinkt zonder poort (gesloten kist dus), vind je t niet diep genoeg gaan, dan kan je er altijd nog die poort in batsen
*) hier moet dus nog t volume dat de poort inneemt en t volume wat de achterkant (vooral magneet) van de woofer inneemt nog bij
55 liter netto inhoud *)
ronde poort: 12cm diameter, 42cm lang
of slotpoort van de zelfde lengte waarbij hoogte*breedte = 115cm² (dus bv 5cm hoog, 23cm breed)
je zou ook nog kunnen proberen hoe die in die 55+ liter klinkt zonder poort (gesloten kist dus), vind je t niet diep genoeg gaan, dan kan je er altijd nog die poort in batsen
*) hier moet dus nog t volume dat de poort inneemt en t volume wat de achterkant (vooral magneet) van de woofer inneemt nog bij
- Bijlagen
-
- y317447t0Nfo3132z8FjS8Hs6oZ4gJ2g.pdf
- (913.24 KiB) 85 keer gedownload
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Thankyou Henkjan presies wat ik moest weten !
Supper bedankt
Supper bedankt
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Maar dit had je zelf ook kunnen googlen van deze woofer?Maus0172 schreef:Thankyou Henkjan presies wat ik moest weten !
Supper bedankt
Re: Even voorstellen met een mooie vraag
Yup, voor kisten op wieltjes waar weer kisten met speakers in gaan...Shadow schreef:Nee ik loop te geinenMaus0172 schreef:Of begrijp ik het verkeerd![]()
Maar we hebben een car audio hoek, dus als je je vraag daar neer zet komen er vanzelf de juiste mensen op af!
