ik heb een setje Philips mids liggen, de AD0211sq4. die hebben een soort pot aan de achterkant zodat ze gewoon in een kast kunnen zonder eigen compartiment. nu vermoed ik dat whatever daar aan dempingsmateriaal in zit wel eens vergaan kan zijn, dus ik wil die pot open hebben (kan er lekker twaron in). en dan uiteraard zonder wat te slopen (ik heb maar 1 setje).
Heeft iemand dit wel eens gedaan?
Philips AD0211sq4 'potje' verwijderen
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Philips AD0211sq4 'potje' verwijderen
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Bij een ad0211/sq8. Het is alleen wel meer dan 35 jaar geleden.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Philips AD0211sq4 'potje' verwijderen
Als je de dome los neemt van de magneet dan kijk je tegen een zwart gaasje aan waar je niet doorheen kunt kijken, aronder zit de vulling van het potje, en dat is het spul op de foto's, dit vergaat niet, althans, niet sneller dan wijzelf, en het is een zeer goede demping.
Wat ik wel een keer wil proberen is om de schacht tussen de dome en het zwarte gaasje ook lichtjes op te vullen, daar het toch best een lange metalen schacht is.
Wat ik wel een keer wil proberen is om de schacht tussen de dome en het zwarte gaasje ook lichtjes op te vullen, daar het toch best een lange metalen schacht is.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Philips AD0211sq4 'potje' verwijderen
daar ben ik erg goed inds23man schreef:Er zitten van die katoenwatten in, niks aan doen!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Philips AD0211sq4 'potje' verwijderen
ik zal eens zien hoe dat er uit ziet, bedanktOlaf Markus schreef:Als je de dome los neemt van de magneet dan kijk je tegen een zwart gaasje aan waar je niet doorheen kunt kijken, aronder zit de vulling van het potje, en dat is het spul op de foto's, dit vergaat niet, althans, niet sneller dan wijzelf, en het is een zeer goede demping.
Wat ik wel een keer wil proberen is om de schacht tussen de dome en het zwarte gaasje ook lichtjes op te vullen, daar het toch best een lange metalen schacht is.
