iPhone <> hifi in Ford Focus
Moderator: Beheerdersteam
iPhone <> hifi in Ford Focus
Goeiemiddag,
Ik heb een vraag over een aansluiting in mijn auto.
Het gaat om een ford focus uit 2011 met 1 usb aansluiting in het dashbordkastje en daarnaast een gat voor jack aansluiting maar is naar mijn idee nooit geplaatst.
Als ik mijn iphone aansluit met het oplaadkabeltje op de usb hoor komt er geen muziek uit mijn speakers maar als ik siri inschakel gaat die wel over de speakers van de auto.
Kan ik op een andere manier geluid uit mijn speakers krijgen of moet ik echt de jackaansluiting laten aanleggen?
Er zit overigens op de autoradio wel een knop met AUX maar ook als ik die indruk komt er geen geluid behalve siri.
Gr T
Ik heb een vraag over een aansluiting in mijn auto.
Het gaat om een ford focus uit 2011 met 1 usb aansluiting in het dashbordkastje en daarnaast een gat voor jack aansluiting maar is naar mijn idee nooit geplaatst.
Als ik mijn iphone aansluit met het oplaadkabeltje op de usb hoor komt er geen muziek uit mijn speakers maar als ik siri inschakel gaat die wel over de speakers van de auto.
Kan ik op een andere manier geluid uit mijn speakers krijgen of moet ik echt de jackaansluiting laten aanleggen?
Er zit overigens op de autoradio wel een knop met AUX maar ook als ik die indruk komt er geen geluid behalve siri.
Gr T
Re: iPad/iPhone <> hifi set
Heeft die auto geen Bluetooth, vaak ook voor de telefoon aanwezig, maar kan dan ook via die optie vaak de muziek afspelen.
Het gaat niet altijd.
https://www.focusclub.nl/index.php?thre ... oth.94889/
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?17,5654324
Het gaat niet altijd.
https://www.focusclub.nl/index.php?thre ... oth.94889/
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?17,5654324
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: iPhone <> hifi in Ford Focus
Hallo T, welkom hier!
Als je Siri wel hoort, maar geen muziek dan is mijn eerste gedachte dat t een instelling van de telefoon is
Als je Siri wel hoort, maar geen muziek dan is mijn eerste gedachte dat t een instelling van de telefoon is
Re: iPhone <> hifi in Ford Focus
Beste henkjan,
Ik kwam erachter dat hij siri over de speakers afspeelt doormiddel van de parrot die in mijn auto zit.
Ik kwam erachter dat hij siri over de speakers afspeelt doormiddel van de parrot die in mijn auto zit.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: iPhone <> hifi in Ford Focus
Ik heb een Fiesta uit 2009 gehad, net verkocht, die had die jack wel. Zat in de middeconsole, beetje onderin. En die heb ik altijd gebruikt, naar tevredenheid, was de aux ingang.
Maar als ‘ie niet aangesloten zit kan het toch niet moeilijk zijn dit te doen? Radio trek je er zo uit.
Maar als ‘ie niet aangesloten zit kan het toch niet moeilijk zijn dit te doen? Radio trek je er zo uit.
Re: iPhone <> hifi in Ford Focus
En als je het niet zelf kunt of wil doen, is er vast wel een car-hifi specialist in de buurt die dat kan uitvoeren of oplossen.Barry2001 schreef:Maar als ‘ie niet aangesloten zit kan het toch niet moeilijk zijn dit te doen? Radio trek je er zo uit.
