Idee voor nieuwe frontpage ?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Idee voor nieuwe frontpage ?

Bericht door sietse »

Hallo allemaal,

Op de frontpage staan bovenaan de rubrieken laatste nieuws en populair.
Het is voor iemand zoals ik, die altijd naar de verkeerde plek op het scherm zit te kijken als ik iets probeer, niet echt duidelijk dat ik daar van alles kan lezen over de onderwerpen. Je gaat er gemakkelijk aan voorbij.
Ik denk dat het wat meer uitnodigend moet kunnen om de onderwerpen te openen. Bv zoiets als " click op het onderwerp als je meer wilt weten "

Sietse
Laatst gewijzigd door sietse op za 20 nov 2004, 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

bedankt voor t commentaar. we zijn aan t nadenken over bv de lay-out van de fronpage, dus dit soort commentaar is meer dan welkom!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Is het leuk om een forum weerbericht te hebben op de frontpage, met de vooruitzichten voor bv de komende week? Zoiets als :

De komende week wordt er veel stof en zaagsel verwacht door het hobby buiten gebeuren. De wind is gunstig zodat het stof niet op eigen erf blijft liggen.
Het binnengebeuren blijft deze week wel actueel omdat je naar verwachting buiten alleen met handschoenen bezig kunt zijn.

Het hoeft niet perse allemaal serieus te zijn snap je :idea: :?: :wink:

Sietse
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 607
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 12:02
Locatie: Hellevoetsluis/Vlissingen

Bericht door michiel »

sietse schreef:
Is het leuk om een forum weerbericht te hebben op de frontpage, met de vooruitzichten voor bv de komende week? Zoiets als :

De komende week wordt er veel stof en zaagsel verwacht door het hobby buiten gebeuren. De wind is gunstig zodat het stof niet op eigen erf blijft liggen.
Het binnengebeuren blijft deze week wel actueel omdat je naar verwachting buiten alleen met handschoenen bezig kunt zijn.

Het hoeft niet perse allemaal serieus te zijn snap je :idea: :?: :wink:

Sietse
Hoor ik hier een vrijwillige weerman die het weerbericht up tot date houdt?! :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Och, tja, kijk, het advies voor de sinterklaastijd zou kunnen zijn, niet je schoen maar een box bij de schoorsteen te zetten. Met een briefje welke speakers je er heel erg graag in zou willen hebben maar niet mag kopen of zo.... :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:lol:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Goed, weer even serieus,

In het linker gedeelte van de site, onderaan, staat een klein blokje met voor mij onduidelijke tekst. De eerste keer dat ik er iets aanklikte, van middag dus, kon ik niet meer in het forum terug. Plat dus of zo. Dus nadat de boel weer werkte, en ik de moed had het nog eens te proberen, blijkt er info op te staan. Ook iets waar ik niks van begreep. Afgezien van het feit dat met mij niet zo vreemd is, heb ik het idee dat de functie van dit geheimzinnige blokje enige toelichting kan gebruiken.

Ik vind de kleur ok.
Berichten van het beheer mogen van mij wel wat eerder vervangen worden door iets anders.

Groetjes Sietse
robert
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 127
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door robert »

sietse schreef:
Goed, weer even serieus,

In het linker gedeelte van de site, onderaan, staat een klein blokje met voor mij onduidelijke tekst. De eerste keer dat ik er iets aanklikte, van middag dus, kon ik niet meer in het forum terug. Plat dus of zo. Dus nadat de boel weer werkte, en ik de moed had het nog eens te proberen, blijkt er info op te staan. Ook iets waar ik niks van begreep. Afgezien van het feit dat met mij niet zo vreemd is, heb ik het idee dat de functie van dit geheimzinnige blokje enige toelichting kan gebruiken.
Dit 'blokje' zie je wel vaker op websites. Het kan gebruikt worden om nieuwsberichten over te nemen van de website. Zo kan zelfbouwaudio.nl-nieuws bijvoorbeeld in een andere website automatisch geïntegreerd worden.

Zojuist heb ik op alle versies van de 'newsfeeder' gedrukt en ze werken allemaal. Ook het forum. Vermoedelijke lag het plat zijn van het forum ergens anders aan. Hopelijk, in ieder geval :)
sietse schreef:
Ik vind de kleur ok.
Berichten van het beheer mogen van mij wel wat eerder vervangen worden door iets anders.
Welke berichten van het beheer bedoel je?

Groet,
Robert
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Erstaat een bericht van 09 sept en 2 oct. beide gaan over het klaar zijn van - en bezig met -
Het mag wel van mij natuurlijk, maar het is niet meer zo actueel lijkt me. Zo doende dat ik het even noemde.

Sietse
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”