Idee voor nieuwe frontpage ?
Moderator: Beheerdersteam
Idee voor nieuwe frontpage ?
Hallo allemaal,
Op de frontpage staan bovenaan de rubrieken laatste nieuws en populair.
Het is voor iemand zoals ik, die altijd naar de verkeerde plek op het scherm zit te kijken als ik iets probeer, niet echt duidelijk dat ik daar van alles kan lezen over de onderwerpen. Je gaat er gemakkelijk aan voorbij.
Ik denk dat het wat meer uitnodigend moet kunnen om de onderwerpen te openen. Bv zoiets als " click op het onderwerp als je meer wilt weten "
Sietse
Op de frontpage staan bovenaan de rubrieken laatste nieuws en populair.
Het is voor iemand zoals ik, die altijd naar de verkeerde plek op het scherm zit te kijken als ik iets probeer, niet echt duidelijk dat ik daar van alles kan lezen over de onderwerpen. Je gaat er gemakkelijk aan voorbij.
Ik denk dat het wat meer uitnodigend moet kunnen om de onderwerpen te openen. Bv zoiets als " click op het onderwerp als je meer wilt weten "
Sietse
Laatst gewijzigd door sietse op za 20 nov 2004, 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Is het leuk om een forum weerbericht te hebben op de frontpage, met de vooruitzichten voor bv de komende week? Zoiets als :
De komende week wordt er veel stof en zaagsel verwacht door het hobby buiten gebeuren. De wind is gunstig zodat het stof niet op eigen erf blijft liggen.
Het binnengebeuren blijft deze week wel actueel omdat je naar verwachting buiten alleen met handschoenen bezig kunt zijn.
Het hoeft niet perse allemaal serieus te zijn snap je
Sietse
De komende week wordt er veel stof en zaagsel verwacht door het hobby buiten gebeuren. De wind is gunstig zodat het stof niet op eigen erf blijft liggen.
Het binnengebeuren blijft deze week wel actueel omdat je naar verwachting buiten alleen met handschoenen bezig kunt zijn.
Het hoeft niet perse allemaal serieus te zijn snap je
Sietse
Hoor ik hier een vrijwillige weerman die het weerbericht up tot date houdt?!sietse schreef:Is het leuk om een forum weerbericht te hebben op de frontpage, met de vooruitzichten voor bv de komende week? Zoiets als :
De komende week wordt er veel stof en zaagsel verwacht door het hobby buiten gebeuren. De wind is gunstig zodat het stof niet op eigen erf blijft liggen.
Het binnengebeuren blijft deze week wel actueel omdat je naar verwachting buiten alleen met handschoenen bezig kunt zijn.
Het hoeft niet perse allemaal serieus te zijn snap je![]()
![]()
![]()
Sietse
Goed, weer even serieus,
In het linker gedeelte van de site, onderaan, staat een klein blokje met voor mij onduidelijke tekst. De eerste keer dat ik er iets aanklikte, van middag dus, kon ik niet meer in het forum terug. Plat dus of zo. Dus nadat de boel weer werkte, en ik de moed had het nog eens te proberen, blijkt er info op te staan. Ook iets waar ik niks van begreep. Afgezien van het feit dat met mij niet zo vreemd is, heb ik het idee dat de functie van dit geheimzinnige blokje enige toelichting kan gebruiken.
Ik vind de kleur ok.
Berichten van het beheer mogen van mij wel wat eerder vervangen worden door iets anders.
Groetjes Sietse
In het linker gedeelte van de site, onderaan, staat een klein blokje met voor mij onduidelijke tekst. De eerste keer dat ik er iets aanklikte, van middag dus, kon ik niet meer in het forum terug. Plat dus of zo. Dus nadat de boel weer werkte, en ik de moed had het nog eens te proberen, blijkt er info op te staan. Ook iets waar ik niks van begreep. Afgezien van het feit dat met mij niet zo vreemd is, heb ik het idee dat de functie van dit geheimzinnige blokje enige toelichting kan gebruiken.
Ik vind de kleur ok.
Berichten van het beheer mogen van mij wel wat eerder vervangen worden door iets anders.
Groetjes Sietse
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Dit 'blokje' zie je wel vaker op websites. Het kan gebruikt worden om nieuwsberichten over te nemen van de website. Zo kan zelfbouwaudio.nl-nieuws bijvoorbeeld in een andere website automatisch geïntegreerd worden.sietse schreef:Goed, weer even serieus,
In het linker gedeelte van de site, onderaan, staat een klein blokje met voor mij onduidelijke tekst. De eerste keer dat ik er iets aanklikte, van middag dus, kon ik niet meer in het forum terug. Plat dus of zo. Dus nadat de boel weer werkte, en ik de moed had het nog eens te proberen, blijkt er info op te staan. Ook iets waar ik niks van begreep. Afgezien van het feit dat met mij niet zo vreemd is, heb ik het idee dat de functie van dit geheimzinnige blokje enige toelichting kan gebruiken.
Zojuist heb ik op alle versies van de 'newsfeeder' gedrukt en ze werken allemaal. Ook het forum. Vermoedelijke lag het plat zijn van het forum ergens anders aan. Hopelijk, in ieder geval
Welke berichten van het beheer bedoel je?sietse schreef:Ik vind de kleur ok.
Berichten van het beheer mogen van mij wel wat eerder vervangen worden door iets anders.
Groet,
Robert
