Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door OpaBert »

Is dat ergens te koop ?
Ik heb er 2 nodig in stereo uitvoering :D
Bijlagen
EB9E0C0A-33CD-44BE-970F-45A4AFE62FE4.jpeg
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door hardbats »

Ik heb ze besteld op aliexpress
20200502_170056.jpg
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door OpaBert »

:oops:
Die bedoel ik niet ik heb een 3,5 mm jack nodig , mijn fout :oops:
Wrum
De normale 3,5 mm jack chassisdeel heeft maar Een paar mm 1,5-2 mm schroefdraad Niet bedoeld voor 3 mm plaat
Ik kan wel wat soevereinen aan de binnenkant hoor, en geen haan die er na kraait .
Maar dacht misschien is het in deze uitvoering te verkrijgen :D
Toch bedankt voor de gedane moeite Bas en RJ :goeie:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door hardbats »

Wil je dat ik 2 adapters print voor je?
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door rjmulder »

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door OpaBert »

:goeie:
Ja inderdaad Ray ik had liever 3.5 mm gehad.
Ik heb op m’n 2 monoblokken een extra Ingang zitten.
En wat ik wil is met de 3.5 /6.3 mm jack de ingang van een monoblok door lussen naar de ander
Die mooie ALPS potmeters zijn stereo dus dat moet gaan, dacht ik zo
Zodat ik met 1 knop beide versterkers regel ,Echter de tijd heeft dit idee van begin vorig jaar ingehaald
Ik heb nu een Yamaha WXC50 en een Velleman preamp er tussen Die hebben beide een volumeregeling.
Maar wil het toch maar afmaken :D
Is wel ff piekeren want het signaal moet heen en weer terug door dat stereo kabeltje
En het audio van de potmeter afschakelen :think:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door Pjotr »

Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt :D
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door OpaBert »

Pjotr schreef:
Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt :D
Haha :lol: Ja inderdaad ik kan wel een 6.3 mm kwijt maar het moest hier komen in plaats van die onderste RCA
Bijlagen
39FFD9CA-5715-4546-B501-82D36A05298C.jpeg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door Pjotr »

Eigenlijk zoek je dus zoiets:
Telelphone Jack.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis

Bericht door ray5150 »

Mooie versterker, Bert. :goedzo:
Wat Peter zegt, liever niet aan de 3.5 mm beginnen, is armoe.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”