Ik heb er 2 nodig in stereo uitvoering
Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Is dat ergens te koop ?
Ik heb er 2 nodig in stereo uitvoering
Ik heb er 2 nodig in stereo uitvoering
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Die bedoel ik niet ik heb een 3,5 mm jack nodig , mijn fout
Wrum
De normale 3,5 mm jack chassisdeel heeft maar Een paar mm 1,5-2 mm schroefdraad Niet bedoeld voor 3 mm plaat
Ik kan wel wat soevereinen aan de binnenkant hoor, en geen haan die er na kraait .
Maar dacht misschien is het in deze uitvoering te verkrijgen
Toch bedankt voor de gedane moeite Bas en RJ
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Oh, wacht even, je wil ze met zo'n plaat.
Da zou ik zoiets nemen ja.
https://www.bax-shop.nl/jack/neutrik-nj ... gIzGfD_BwE
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
ray5150 schreef:https://www.eoo-bv.nl/463-audio-jack-6_3mm
https://www.eoo-bv.nl/336-audio-jack-3_5mm
Oh, wacht even, je wil ze met zo'n plaat.
Da zou ik zoiets nemen ja.
https://www.bax-shop.nl/jack/neutrik-nj ... gIzGfD_BwE
Ja inderdaad Ray ik had liever 3.5 mm gehad.
Ik heb op m’n 2 monoblokken een extra Ingang zitten.
En wat ik wil is met de 3.5 /6.3 mm jack de ingang van een monoblok door lussen naar de ander
Die mooie ALPS potmeters zijn stereo dus dat moet gaan, dacht ik zo
Zodat ik met 1 knop beide versterkers regel ,Echter de tijd heeft dit idee van begin vorig jaar ingehaald
Ik heb nu een Yamaha WXC50 en een Velleman preamp er tussen Die hebben beide een volumeregeling.
Maar wil het toch maar afmaken
Is wel ff piekeren want het signaal moet heen en weer terug door dat stereo kabeltje
En het audio van de potmeter afschakelen
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt 
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
HahaPjotr schreef:Niet aan die 3,5mm prutpluggies beginnen Bert! Tenzij het niet anders kan en klein moet. Gewoon die 6,3mm nemen of XLR, Die laatste zijn er tot 7 pins. Kun je het zo ingewikkeld maken met heen en terug als je wilt
Re: Neutrix Oid 3,5 of 6.3 mm female chassis
Mooie versterker, Bert.
Wat Peter zegt, liever niet aan de 3.5 mm beginnen, is armoe.
Wat Peter zegt, liever niet aan de 3.5 mm beginnen, is armoe.
