Knock knock
Moderator: Beheerdersteam
Knock knock
Hallo iedereen, ik ben hgo, van periode tot periode is mijn interesse in audio wel eens opgerispt. Maar ik had altijd wel een of andere afleiding waardoor ik er niet echt verder kon of wilde. Nu heb ik er veel tijd voor maar weinig geld. De challenge is dan om de verhouding kosten/kwaliteit zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Ik hoop veel van jullie te leren.
Re: Knock knock
Hoi Hugo welkom
Volg de Gu50 projecten goed voor een Watt of 25 ongeveer zeer goedkope buizen uit Oostblok
of voor een compleet ontwerp op print de CTA4.3 2x12 Watt met ecl86 van conrad 3,50 euro per stuk maar wel 8 nodig
en er zijn nog een paar cta projecten maar geen printen van beschikbaar dacht ik
Foto,s CTA4.3
Volg de Gu50 projecten goed voor een Watt of 25 ongeveer zeer goedkope buizen uit Oostblok
of voor een compleet ontwerp op print de CTA4.3 2x12 Watt met ecl86 van conrad 3,50 euro per stuk maar wel 8 nodig
en er zijn nog een paar cta projecten maar geen printen van beschikbaar dacht ik
Foto,s CTA4.3
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Knock knock
Welkom Hugo!
Qua luidsprekers met beperkt budget,: we hebben een ontwerp wedstrijd lopen met dat als doel
Qua luidsprekers met beperkt budget,: we hebben een ontwerp wedstrijd lopen met dat als doel
Re: Knock knock
Bedankt voor welkom en tips. Het eerste project zou zijn om te kijken of het de moeite waard is om auto-speakers + dsp versterker die ik in mijn verkochte auto had te gebruiken om iets voor thuis te maken. Hopelijk kan ik binnenkort al aan de slag.
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Knock knock
Welkom Hugo, met car audio apparatuur kan je best een goede huis installatie maken. Ik heb er redelijk wat ervaring met dat soort apparatuur...dus mocht je vragen hebben.... 
Re: Knock knock
Afhankelijk van wat je hebt liggen, zelfs veel beter dan menig huis installatie.Bertje schreef:Welkom Hugo, met car audio apparatuur kan je best een goede huis installatie maken. Ik heb er redelijk wat ervaring met dat soort apparatuur...dus mocht je vragen hebben....
Re: Knock knock
Zal er niet teveel over schrijven hier aangezien het een voorstel topic is maar heb vier speakers uit een bmw 1 serie uit 2011 en een mosconi 130.4 dsp versterker
