Knock knock

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
hgo
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 nov 2019, 12:23

Knock knock

Bericht door hgo »

Hallo iedereen, ik ben hgo, van periode tot periode is mijn interesse in audio wel eens opgerispt. Maar ik had altijd wel een of andere afleiding waardoor ik er niet echt verder kon of wilde. Nu heb ik er veel tijd voor maar weinig geld. De challenge is dan om de verhouding kosten/kwaliteit zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Ik hoop veel van jullie te leren.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Knock knock

Bericht door OpaBert »

Hoi Hugo welkom
Volg de Gu50 projecten goed voor een Watt of 25 ongeveer zeer goedkope buizen uit Oostblok
of voor een compleet ontwerp op print de CTA4.3 2x12 Watt met ecl86 van conrad 3,50 euro per stuk maar wel 8 nodig
en er zijn nog een paar cta projecten maar geen printen van beschikbaar dacht ik
Foto,s CTA4.3
Bijlagen
B104B374-3EC9-4886-BE10-547F322645D4.jpeg
C2E2642A-3BE4-4024-A9B9-134C6BB4569F.jpeg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Knock knock

Bericht door Henkjan »

Welkom Hugo!

Qua luidsprekers met beperkt budget,: we hebben een ontwerp wedstrijd lopen met dat als doel
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Knock knock

Bericht door Douwe84 »

Welkom Hugo :)
hgo
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 nov 2019, 12:23

Re: Knock knock

Bericht door hgo »

Bedankt voor welkom en tips. Het eerste project zou zijn om te kijken of het de moeite waard is om auto-speakers + dsp versterker die ik in mijn verkochte auto had te gebruiken om iets voor thuis te maken. Hopelijk kan ik binnenkort al aan de slag.
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Knock knock

Bericht door Bertje »

Welkom Hugo, met car audio apparatuur kan je best een goede huis installatie maken. Ik heb er redelijk wat ervaring met dat soort apparatuur...dus mocht je vragen hebben.... :-)
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Knock knock

Bericht door toetertje »

Bertje schreef:
Welkom Hugo, met car audio apparatuur kan je best een goede huis installatie maken. Ik heb er redelijk wat ervaring met dat soort apparatuur...dus mocht je vragen hebben.... :-)
Afhankelijk van wat je hebt liggen, zelfs veel beter dan menig huis installatie. :mrgreen:
hgo
Berichten: 3
Lid geworden op: za 23 nov 2019, 12:23

Re: Knock knock

Bericht door hgo »

Zal er niet teveel over schrijven hier aangezien het een voorstel topic is maar heb vier speakers uit een bmw 1 serie uit 2011 en een mosconi 130.4 dsp versterker
Plaats reactie