Hallo, ik ben Pieter uit België
Moderator: Beheerdersteam
Hallo, ik ben Pieter uit België
Hallo,
Ik lees het forum al een tijdje, en ik dacht dat het nu wel eens tijd was om me voor te stellen.
Ik ben Pieter, 35 jaar, woon in België (Gent), weet niet of er nog belgen actief zijn op dit forum.
Ik ben een muziekliefhebber en ben gefascineerd door techniek, zelfbouwaudio vind ik tof om te doen (klinkt beter dan verslaving of uit te hand gelopen hobby).
In ieder geval dit heb ik ondertussen al gebouwd:
Manzanita open baffle (diyaudio fast fun inexpensive open baffle)
Troels Gravesen Scanspeak Discovery 3WC
Firstwatt M2
Amp Camp Amp
B1 Nutube preamp
Diffusers (Hertzlovers ultrafusor), bass traps en dempingpanelen
In progress:
Aleph J
Troels Gravesen Quattro MKII
Ik lees het forum al een tijdje, en ik dacht dat het nu wel eens tijd was om me voor te stellen.
Ik ben Pieter, 35 jaar, woon in België (Gent), weet niet of er nog belgen actief zijn op dit forum.
Ik ben een muziekliefhebber en ben gefascineerd door techniek, zelfbouwaudio vind ik tof om te doen (klinkt beter dan verslaving of uit te hand gelopen hobby).
In ieder geval dit heb ik ondertussen al gebouwd:
Manzanita open baffle (diyaudio fast fun inexpensive open baffle)
Troels Gravesen Scanspeak Discovery 3WC
Firstwatt M2
Amp Camp Amp
B1 Nutube preamp
Diffusers (Hertzlovers ultrafusor), bass traps en dempingpanelen
In progress:
Aleph J
Troels Gravesen Quattro MKII
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Jahoor er zijn Belgen hier
De bekendste is AH!buis daar heb bijna dagelijks kontakt mee
En nog Een ken ik aardig goed Willy_61 maar die is aan het verbouwen
En Sloeberke maar die is alleen maar lid geworden om mij te helpen
Ik woon net aan de andere kant bij Roosendaal
welkom hier maar ik luister alleen maar naar luidsprekerboxen
Bert61
De bekendste is AH!buis daar heb bijna dagelijks kontakt mee
En nog Een ken ik aardig goed Willy_61 maar die is aan het verbouwen
En Sloeberke maar die is alleen maar lid geworden om mij te helpen
Ik woon net aan de andere kant bij Roosendaal
welkom hier maar ik luister alleen maar naar luidsprekerboxen
Bert61
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Ik ben ook Belg hoor Pieter, zelfs redelijk dicht woonachtig bij jou, Lichtervelde namelijk.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Ronny, mijn dorp is dichter bij Gent dan het jouwe.
Pieter, never mind me, ik kom hier maar eens per jaar of zo. Mijn specialiteit is debiele vragen stellen, en meestal krijg ik daar verstandige antwoorden op!
Eigenbouwsels: een Anastasia en een Phonodude. Ook een zelf in elkaar gestoken AFDAC-LB maar alle lof is voor knuisje die daar een leuk Ikea-pakketje van gemaakt had. Met bétere handleiding trouwens.
Verder heb ik nog wat 2dehands readymade-spul, een door knuisje gemaakte eindversterker, een zelf getweakte Thorensplatendraaier ook. Maar alles bij elkaar klinkt het eigenlijk wél verdomd goed.
Wat je zéker eens moet doen is naar Breda gaan, of zo'n andere bijeenkomst-van-gelijkgestemde-zielen. Dat was heel aangenaam eigenlijk.
Pieter, never mind me, ik kom hier maar eens per jaar of zo. Mijn specialiteit is debiele vragen stellen, en meestal krijg ik daar verstandige antwoorden op!
Wat je zéker eens moet doen is naar Breda gaan, of zo'n andere bijeenkomst-van-gelijkgestemde-zielen. Dat was heel aangenaam eigenlijk.
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Leuk om te horen dat er ook belgen op het forum zijn. Zo een bijeenkomst lijkt leuk, ik zal zeker eens afkomen als het past.
Een goede dac heb ik nog niet, heb momenteel een rega dac + bluesound node die ik wil upgraden, een dac diy'en lijkt me ook tof.
Een goede dac heb ik nog niet, heb momenteel een rega dac + bluesound node die ik wil upgraden, een dac diy'en lijkt me ook tof.
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Hier nog een halve Belg uit Overijse, welkom
Een minpuntje, er zijn er hier ook uit Antwerpen, Meanman bijv.
Anne
Een minpuntje, er zijn er hier ook uit Antwerpen, Meanman bijv.
Anne
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
Verhuist ?meanman64 schreef:Anne , ik ben wel uit Limburg .
Nou ja, was maar een grapje wegens de rivaliteit Antwerpen-Gent
Anne
Re: Hallo, ik ben Pieter uit België
En daarvandaan naar Bastenaken en dan weer naar Liege
Ik kom graag op de luisterdag in Breda het is er goed toeven daar.
Duurt nog wel een poosje
Ik kom graag op de luisterdag in Breda het is er goed toeven daar.
Duurt nog wel een poosje
