Hallo, ik ben Pieter uit België

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mcdude
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 07 aug 2019, 10:17

Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door mcdude »

Hallo,

Ik lees het forum al een tijdje, en ik dacht dat het nu wel eens tijd was om me voor te stellen.

Ik ben Pieter, 35 jaar, woon in België (Gent), weet niet of er nog belgen actief zijn op dit forum.

Ik ben een muziekliefhebber en ben gefascineerd door techniek, zelfbouwaudio vind ik tof om te doen (klinkt beter dan verslaving of uit te hand gelopen hobby).

In ieder geval dit heb ik ondertussen al gebouwd:
Manzanita open baffle (diyaudio fast fun inexpensive open baffle)
Troels Gravesen Scanspeak Discovery 3WC
Firstwatt M2
Amp Camp Amp
B1 Nutube preamp
Diffusers (Hertzlovers ultrafusor), bass traps en dempingpanelen

In progress:
Aleph J
Troels Gravesen Quattro MKII
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door OpaBert »

Jahoor er zijn Belgen hier
De bekendste is AH!buis daar heb bijna dagelijks kontakt mee
En nog Een ken ik aardig goed Willy_61 maar die is aan het verbouwen
En Sloeberke maar die is alleen maar lid geworden om mij te helpen
Ik woon net aan de andere kant bij Roosendaal
welkom hier maar ik luister alleen maar naar luidsprekerboxen
Bert61
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door ronnydepony »

Ik ben ook Belg hoor Pieter, zelfs redelijk dicht woonachtig bij jou, Lichtervelde namelijk.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door Muug »

Ronny, mijn dorp is dichter bij Gent dan het jouwe. :rock:

Pieter, never mind me, ik kom hier maar eens per jaar of zo. Mijn specialiteit is debiele vragen stellen, en meestal krijg ik daar verstandige antwoorden op! :lol: Eigenbouwsels: een Anastasia en een Phonodude. Ook een zelf in elkaar gestoken AFDAC-LB maar alle lof is voor knuisje die daar een leuk Ikea-pakketje van gemaakt had. Met bétere handleiding trouwens. :wink: Verder heb ik nog wat 2dehands readymade-spul, een door knuisje gemaakte eindversterker, een zelf getweakte Thorensplatendraaier ook. Maar alles bij elkaar klinkt het eigenlijk wél verdomd goed. \:D/

Wat je zéker eens moet doen is naar Breda gaan, of zo'n andere bijeenkomst-van-gelijkgestemde-zielen. Dat was heel aangenaam eigenlijk. :proost:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door Henkjan »

Wwlkom Pieter!
mcdude
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 07 aug 2019, 10:17

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door mcdude »

Leuk om te horen dat er ook belgen op het forum zijn. Zo een bijeenkomst lijkt leuk, ik zal zeker eens afkomen als het past.

Een goede dac heb ik nog niet, heb momenteel een rega dac + bluesound node die ik wil upgraden, een dac diy'en lijkt me ook tof.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door Ah!buis »

Hier nog een halve Belg uit Overijse, welkom :D
Een minpuntje, er zijn er hier ook uit Antwerpen, Meanman bijv. :hide: :lol:
Anne
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door meanman64 »

Pieter , welkom hier .
Anne , ik ben wel uit Limburg .
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door Ah!buis »

meanman64 schreef:
Anne , ik ben wel uit Limburg .
Verhuist ?
Nou ja, was maar een grapje wegens de rivaliteit Antwerpen-Gent O:)
Anne
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hallo, ik ben Pieter uit België

Bericht door OpaBert »

En daarvandaan naar Bastenaken en dan weer naar Liege [-X
Ik kom graag op de luisterdag in Breda het is er goed toeven daar. O:)
Duurt nog wel een poosje
Plaats reactie