Het googled lastig als je de juiste benaming niet weet.
En valt zoiets eigenlijk wel onder het subforum drivers?
Edit: Naam gevonden en topicnaam veranderd.
Moderator: Beheerdersteam
Ik niet, mijn beneden buurjongen 20 jaar geleden wel! Hij had net zijn rijbewijs en een flinke installatie op een zaterdag in zijn Seatje geklust. Waaronder zo'n Aura Bas Exiter onder zijn bestuurdersstoel. Een volgende zaterdag was ie hem er weer uit aan het halen. "Klonk het niet" vroeg ik hem? "Man, ik ging er van aan de schijterij, dat wil je niet weten".......................CoenvanDongen schreef:Een sound exiter inderdaad! Danku!
Ik zie dat er meer is op de markt. Iemand wel eens geëxperimenteerd met deze dingen?
Een beetje een enge man. Maar hij (en zijn zoon?) maakt (maken) toch erg interessante filmpjes.Arno schreef: