Hallo allen, ik ben al lange tijd niet meer actief in de audio. Met name het bouwen van luidsprekers heeft mij erg aangetrokken.
Momenteel ben ik aan een actie bezig om wat spullen een goede plek te geven.
Wellicht is er interesse in...
Even voorstellen, ik ben Dick
Moderator: Beheerdersteam
Even voorstellen, ik ben Dick
Laatst gewijzigd door Marp op ma 05 aug 2019, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangeboden spulletjes verwijderd. Op verzoek van forumleden is een drempel ingebouwd om verkoopadvertenties te kunnen plaatsen. Na enige actieve deelname aan het forum krijgt men automatisch de juiste permissies.
Reden: aangeboden spulletjes verwijderd. Op verzoek van forumleden is een drempel ingebouwd om verkoopadvertenties te kunnen plaatsen. Na enige actieve deelname aan het forum krijgt men automatisch de juiste permissies.
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Hoi Dick
Veel plezier met bouwen
Er zit hier een waaanzinnige hoop kennis en aardige specialisten die je helpen indien nodig
Grt
Berrrt die met buizen bezig is
Veel plezier met bouwen
Er zit hier een waaanzinnige hoop kennis en aardige specialisten die je helpen indien nodig
Grt
Berrrt die met buizen bezig is
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Hallo Dick, welkom! Alles is in de verkoop begrijp ik?
De Solosound Studio ken ik nog niet, klinkt wel interessant. Heb je er misschien een foto van?
De Solosound Studio ken ik nog niet, klinkt wel interessant. Heb je er misschien een foto van?
