Even voorstellen, ik ben Dick

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
dickvana
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 aug 2019, 14:36

Even voorstellen, ik ben Dick

Bericht door dickvana »

Hallo allen, ik ben al lange tijd niet meer actief in de audio. Met name het bouwen van luidsprekers heeft mij erg aangetrokken.
Momenteel ben ik aan een actie bezig om wat spullen een goede plek te geven.
Wellicht is er interesse in...
Laatst gewijzigd door Marp op ma 05 aug 2019, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aangeboden spulletjes verwijderd. Op verzoek van forumleden is een drempel ingebouwd om verkoopadvertenties te kunnen plaatsen. Na enige actieve deelname aan het forum krijgt men automatisch de juiste permissies.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Even voorstellen, ik ben Dick

Bericht door OpaBert »

Hoi Dick
Veel plezier met bouwen
Er zit hier een waaanzinnige hoop kennis en aardige specialisten die je helpen indien nodig
Grt
Berrrt die met buizen bezig is
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Even voorstellen, ik ben Dick

Bericht door VintageHarry »

Hallo Dick, welkom! Alles is in de verkoop begrijp ik?
De Solosound Studio ken ik nog niet, klinkt wel interessant. Heb je er misschien een foto van?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Even voorstellen, ik ben Dick

Bericht door pappaleo »

Wat moeten die B200 kosten?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen, ik ben Dick

Bericht door Shadow »

Welkom!
Plaats reactie