https://www.thomann.de/nl/the_t.racks_dsp_4x4_mini.htm
79 euro voor een unit met 4 assignable outputs, low- en high-pass filters, crossovers, PEQ..
Gecombineerd met goedkope class D versterkers lijkt me dit een prima sandbox om op een klein budget te kunnen spelen met actieve crossovers en eenvoudige (8 tap) room correction PEQ's.
Maar wat weet ik er nou van..
Wat is jullie mening over dit budget DSP'tje?
