Onderdelen bestellen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Onderdelen bestellen
Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.
Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?
Thanks, Werner
Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?
Thanks, Werner
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Onderdelen bestellen
Volgens mij moet je dan op zoek naar een zaak die verstuurt met die bruine rakkers....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Onderdelen bestellen
Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: Onderdelen bestellen
3Kes,3kes schreef:Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.
Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?
Thanks, Werner
Heb begrepen dat DHL meerder keren de zending aanbied, dus als je de eerste keer niet thuis bent kan je daarna voor de mogelijkheid kiezen om het op een afhaalpunt te laten bezorgen, dat geld naar ik dacht ook voor Post.nl.
Anders even een mail naar DHL en of naar Post.nl
Groet,
Pim
Re: Onderdelen bestellen
Ja dat klopt Pim, alleen bellen ze hier eerst het halve flatgebouw af tot er iemand is die het aanneemt. Dat wil ik dus niet.
Zelfs tenten uit China kunnen het. Vorige week nog een pakketje van JLCPCB laten bezorgen (via DHL) bij een afhaalpunt dus het zou moeten kunnen.
Zelfs tenten uit China kunnen het. Vorige week nog een pakketje van JLCPCB laten bezorgen (via DHL) bij een afhaalpunt dus het zou moeten kunnen.
Re: Onderdelen bestellen
Niet meer dan, mijn vader liet altijd bezorgen bij Kiala vlakbij z’n werk van Conrad, dan hoefde m’n moeder het niet aan te pakken en hij ‘s avonds niet aan te horen wat ie nu weer gekocht hadds23man schreef:Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
Re: Onderdelen bestellen
Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Re: Onderdelen bestellen
Is er weer te bestellen bij hun? Daar ben ik niet van op de hoogte.ray5150 schreef:Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Re: Onderdelen bestellen
Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis 
Re: Onderdelen bestellen
Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
Re: Onderdelen bestellen
Via de info mail ?Shadow schreef:Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis
Re: Onderdelen bestellen
De grap is dat het een appartementen complex is op streetviewray5150 schreef:Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
Re: Onderdelen bestellen
Ah, jij had dus ook al op Google Maps zitten speuren.
Best mogelijk dat hij ergens in de buurt een schuur/loods/opslagruimte heeft, De woningen lijken me vrij klein om zo'n grote voorraad aan te houden.
Alhoewel het ook niet onmogelijk is. de dozen zullen dan wel tot het plafond opgestapeld staan.
(https://www.google.nl/maps/place/Salvia ... 4666?hl=nl )
Best mogelijk dat hij ergens in de buurt een schuur/loods/opslagruimte heeft, De woningen lijken me vrij klein om zo'n grote voorraad aan te houden.
Alhoewel het ook niet onmogelijk is. de dozen zullen dan wel tot het plafond opgestapeld staan.
(https://www.google.nl/maps/place/Salvia ... 4666?hl=nl )
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Onderdelen bestellen
Dat kan niet, jij bent net als Mr. Bean uit de lucht komen vallen.dre schreef:Hé,daar ben ik geboren.
Re: Onderdelen bestellen
Ik kreeg vanmiddag een email van EOO dat Mn bestelling klaar ligt
en of ik even de nodige € over wil maken morgen gaat het op de post
en of ik even de nodige € over wil maken morgen gaat het op de post
Re: Onderdelen bestellen
Van Reichelt antwoord gekregen, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een DHL afhaal punt. In mijn geval ideaal dus.
