Onderdelen bestellen

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
3kes
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 11:06
Locatie: Alphen aan den Rijn

Onderdelen bestellen

Bericht door 3kes »

Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.

Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?

Thanks, Werner
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ds23man »

Volgens mij moet je dan op zoek naar een zaak die verstuurt met die bruine rakkers....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Shadow »

Conrad kon je altijd bij Kiala laten bezorgen toch?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ds23man »

Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
Gebruikersavatar
PimDriessen
Berichten: 1452
Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door PimDriessen »

3kes schreef:
Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.

Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?

Thanks, Werner
3Kes,

Heb begrepen dat DHL meerder keren de zending aanbied, dus als je de eerste keer niet thuis bent kan je daarna voor de mogelijkheid kiezen om het op een afhaalpunt te laten bezorgen, dat geld naar ik dacht ook voor Post.nl.
Anders even een mail naar DHL en of naar Post.nl

Groet,
Pim
Gebruikersavatar
3kes
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 11:06
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door 3kes »

Ja dat klopt Pim, alleen bellen ze hier eerst het halve flatgebouw af tot er iemand is die het aanneemt. Dat wil ik dus niet.

Zelfs tenten uit China kunnen het. Vorige week nog een pakketje van JLCPCB laten bezorgen (via DHL) bij een afhaalpunt dus het zou moeten kunnen.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Shadow »

ds23man schreef:
Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
Niet meer dan, mijn vader liet altijd bezorgen bij Kiala vlakbij z’n werk van Conrad, dan hoefde m’n moeder het niet aan te pakken en hij ‘s avonds niet aan te horen wat ie nu weer gekocht had :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ray5150 »

Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Gebruikersavatar
3kes
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 11:06
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door 3kes »

ray5150 schreef:
Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Is er weer te bestellen bij hun? Daar ben ik niet van op de hoogte.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Shadow »

Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis :goedzo:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ray5150 »

Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
Gebruikersavatar
3kes
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 11:06
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door 3kes »

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de tip heren.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door meanman64 »

Shadow schreef:
Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis :goedzo:
Via de info mail ?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door OpaBert »

Yessir
E-mail via: info apestaart eoo-bv.nl
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef:
Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
De grap is dat het een appartementen complex is op streetview :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ray5150 »

Ah, jij had dus ook al op Google Maps zitten speuren. :lol:
Best mogelijk dat hij ergens in de buurt een schuur/loods/opslagruimte heeft, De woningen lijken me vrij klein om zo'n grote voorraad aan te houden.
Alhoewel het ook niet onmogelijk is. de dozen zullen dan wel tot het plafond opgestapeld staan.
(https://www.google.nl/maps/place/Salvia ... 4666?hl=nl )
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door dre »

Hé,daar ben ik geboren. :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door ds23man »

dre schreef:
Hé,daar ben ik geboren. :lol:
Dat kan niet, jij bent net als Mr. Bean uit de lucht komen vallen. :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door OpaBert »

Ik kreeg vanmiddag een email van EOO dat Mn bestelling klaar ligt
en of ik even de nodige € over wil maken morgen gaat het op de post
Gebruikersavatar
3kes
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 11:06
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Onderdelen bestellen

Bericht door 3kes »

Van Reichelt antwoord gekregen, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een DHL afhaal punt. In mijn geval ideaal dus.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”