Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Apeldoorn
Berichten: 61
Lid geworden op: za 23 feb 2019, 21:01

Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Bericht door Apeldoorn »

Hallo,

ik ben Bert, woon in het midden van Nederland. Ik volg Zelfbouwaudio al enkele jaren als "Gast", niet als lid omdat ik toch geen tijd had om tijd te besteden aan mijn vervlogen hobby zelfbouw audio.
Ooit de 6 Watter uit Jongens Radio gebouwd en de sier mee gemaakt op school fuifjes, ja fuifjes, zo noemde je dat toen :lol:
Later de JLH 1969 in stereo uitvoering gemaakt, geweldig geluid alleen jammer dat ik een keer een stapel LP's op de bovenkant had liggen :(
De afgelopen 10 jaren heb ik wel veel apparatuur, onderdelen etc. verzameld met het idee, ooit komt het er weer van, nu is het zover en lid geworden.

Na wat wikken en wegen heb ik besloten om te starten met restauratie van 2 Quad 50E mono-blokken die ik ooit gekregen heb. De PCB's van de beide Quads schitterden door afwezigheid maar op Internet kwam ik in de UK nieuwe tegen. Inmiddels besteld en als ze er zijn zal ik een draadje openen.

Groet van Bert.

Toch een PS, jammer dat er regelmatig topics opeens ophouden.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Bericht door Barry2001 »

Welkom Bert, en laat zeker wat zien van je Quad restauratie!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Bericht door Shadow »

Welkom! Benieuwd naar je bouwprojecten!

Dat draadjes wel eens stoppen is helaas op alle forums zo, de redenen lopen uiteen, maar komen op alle fora wel overeen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Bericht door ray5150 »

Welkom, Bert. veel plezier hier gewenst.
Ik neem aan dat je deze site al kent ? https://quadrevisie.nl/quadrevisie.html#1
Apeldoorn
Berichten: 61
Lid geworden op: za 23 feb 2019, 21:01

Re: Even voorstellen, Bert uit Apeldoorn

Bericht door Apeldoorn »

Bedankt voor de reacties!
@ ray5150, ken ik idd ook DADA electronics uit België.
Groet van Bert
Plaats reactie