ik ben Bert, woon in het midden van Nederland. Ik volg Zelfbouwaudio al enkele jaren als "Gast", niet als lid omdat ik toch geen tijd had om tijd te besteden aan mijn vervlogen hobby zelfbouw audio.
Ooit de 6 Watter uit Jongens Radio gebouwd en de sier mee gemaakt op school fuifjes, ja fuifjes, zo noemde je dat toen
Later de JLH 1969 in stereo uitvoering gemaakt, geweldig geluid alleen jammer dat ik een keer een stapel LP's op de bovenkant had liggen
De afgelopen 10 jaren heb ik wel veel apparatuur, onderdelen etc. verzameld met het idee, ooit komt het er weer van, nu is het zover en lid geworden.
Na wat wikken en wegen heb ik besloten om te starten met restauratie van 2 Quad 50E mono-blokken die ik ooit gekregen heb. De PCB's van de beide Quads schitterden door afwezigheid maar op Internet kwam ik in de UK nieuwe tegen. Inmiddels besteld en als ze er zijn zal ik een draadje openen.
Groet van Bert.
Toch een PS, jammer dat er regelmatig topics opeens ophouden.
