Er moet denk ik nog een Trafo en 7812 ? op en een ne555 ik denk dat het een inschakel vertraging is
Maar ben nieuws gierig waar het vandaan komt ?
Het komt van Ronny van zijn spullen zat bij zijn TAC34 restanten
Nee, ken 'm niet. Maar staat bij welke waarde erop moet, dan zal het wel werken toch?
ja en een weerstandje en een elco Dus zal wel zo werken Barry
Maar zoals gezegd ben nieuwsgierig wie het zo netjes op print heeft gemaakt
is gewoon leuk om te weten
Denk dat er nog wel een paar in gebruik zijn
Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Marp ik weet niet beter als je wat zoekt bij gevraagd info
In dit geval alleen info ! Bedankt Marp
Ik ga vanmiddag of morgen dat ding in elkaar zetten en proberen .
Of zonnestralen bekijken Dat is ook lang geleden
Maar was beniuewd wie het ontworpen had hier
Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen.
Moet iemand zijn die onder en boven niet goed uit elkaar kan houden, deel van de tekst staat op z'n kop. Om.jpg Misschien Australië of Nieuwzeeland ?
Anne
Potverdorie Anne Scherp zeg zo beter
Ik hebb het perongeluk gespiegeld
Bedankt Ronny en Ray
zo kom ik er ook
Ronny ik heb je heel erg onderschat zie ik wel
Weer een Klasse printje laten maken Nou testen deze week
Moet nog wat onderdeeltjes ervoor bestellen
Maar nu is alles compleet
Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50
Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50
TimedSwitch.jpg
Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Goeie tip
Ben nu voorzien Maar Barry hier maakt ook prachtige printjes ervoor
Dat is mijn hof leverancier printjes