Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Er moet denk ik nog een Trafo en 7812 ? op en een ne555 ik denk dat het een inschakel vertraging is
Maar ben nieuws gierig :oops: waar het vandaan komt ?
Het komt van Ronny van zijn spullen zat bij zijn TAC34 restanten :D
CFBE6944-A752-4824-8952-AC446E46C77A.jpeg
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door Barry2001 »

Nee, ken 'm niet. Maar staat bij welke waarde erop moet, dan zal het wel werken toch?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Barry2001 schreef:
Nee, ken 'm niet. Maar staat bij welke waarde erop moet, dan zal het wel werken toch?
ja en een weerstandje en een elco Dus zal wel zo werken Barry
Maar zoals gezegd ben nieuwsgierig wie het zo netjes op print heeft gemaakt
is gewoon leuk om te weten
Denk dat er nog wel een paar in gebruik zijn :D
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door Marp »

Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Marp schreef:
Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Marp ik weet niet beter als je wat zoekt bij gevraagd info
In dit geval alleen info ! Bedankt Marp :wink:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door ds23man »

Zou ook een klik/aan uit kunnen zijn.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Ik ga vanmiddag of morgen dat ding in elkaar zetten en proberen .
Of zonnestralen bekijken Dat is ook lang geleden :D
Maar was beniuewd wie het ontworpen had hier
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door ray5150 »

Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen. :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door ray5150 »

pappaleo schreef:
Dan nog is het door iemand ontworpen. :wink:
Klopt, grote kans dat die persoon een naam heeft dat klinkt als een Aziatisch gerecht. :lol:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door Ah!buis »

pappaleo schreef:
ray5150 schreef:
Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen. :wink:
Moet iemand zijn die onder en boven niet goed uit elkaar kan houden, deel van de tekst staat op z'n kop.
Om.jpg
Om.jpg (9.99 KiB) 822 keer bekeken
Misschien Australië of Nieuwzeeland ? :lol:
Anne
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Ah!buis schreef:
pappaleo schreef:
ray5150 schreef:
Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen. :wink:
Moet iemand zijn die onder en boven niet goed uit elkaar kan houden, deel van de tekst staat op z'n kop. Om.jpg Misschien Australië of Nieuwzeeland ? :lol:
Anne
Potverdorie Anne Scherp zeg :lol: zo beter :D
Ik hebb het perongeluk gespiegeld :rofl:
56D2104E-25FD-406D-9D01-DDF723509964.jpeg
Gebruikersavatar
ronnydepony
Berichten: 1163
Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
Locatie: Lichtervelde (B)

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door ronnydepony »

Ha neen, dit is mijn ontwerp voor een KAKU, nooit getest.
Relais moet apart geschakeld worden.
Schema :
KAKU.png
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door ray5150 »

En hier het origineel daarvan :
Push-button-ON-OFF.gif
Pjotr ! :lol:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

Bedankt Ronny en Ray :dank: :dank:
zo kom ik er ook
Ronny ik heb je heel erg onderschat zie ik wel =D> =D>
Weer een Klasse printje laten maken Nou testen deze week
Moet nog wat onderdeeltjes ervoor bestellen
Maar nu is alles compleet :goedzo:
Gebruikersavatar
211audio
Berichten: 191
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 23:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door 211audio »

Ha Bert,

Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50
TimedSwitch.jpg
Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?

Bericht door OpaBert »

211audio schreef:
Ha Bert,

Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50

TimedSwitch.jpg

Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Goeie tip
Ben nu voorzien Maar Barry hier maakt ook prachtige printjes ervoor
Dat is mijn hof leverancier printjes :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”