Ik zie ze nog zo op de plank staan bij Sterk in Deventer, helaas bestaat die winkel niet meer.
Het was iets met bamboe, ongefilterd, ... kan me zelfs nog herinneren dat er Herman van Veen op werd gespeeld, ...



Moderator: Beheerdersteam



Ik heb ze op verzoek ooit eens thuis beluisterd. Ik vond het bar slecht.Salamander schreef:Vertel, ... het was een kringloop gokje. Er zitten trouwens wel 4 leuke breedbandjes in van Seas en het kastje is echt van binnen en buiten heel mooi af gewerkt.
Geluid is echter wat fletsch en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van een filter. Het laag is er niet (echt), ... subwoofer boxen denk ik dan maar?