Wat was dit ook al weer?!

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Salamander »

Ik ben op zoek naar het merk van deze luidsprekers, .... iemand?!!
Ik zie ze nog zo op de plank staan bij Sterk in Deventer, helaas bestaat die winkel niet meer.
Het was iets met bamboe, ongefilterd, ... kan me zelfs nog herinneren dat er Herman van Veen op werd gespeeld, ... :shock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Leeuwarden »

Dat zijn Kalkman speakers.Daar moet je niet naar willen zoeken...
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Salamander »

Vertel, ... het was een kringloop gokje. Er zitten trouwens wel 4 leuke breedbandjes in van Seas en het kastje is echt van binnen en buiten heel mooi af gewerkt.
Geluid is echter wat fletsch en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van een filter. Het laag is er niet (echt), ... subwoofer boxen denk ik dan maar?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Leeuwarden »

Salamander schreef:
Vertel, ... het was een kringloop gokje. Er zitten trouwens wel 4 leuke breedbandjes in van Seas en het kastje is echt van binnen en buiten heel mooi af gewerkt.
Geluid is echter wat fletsch en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van een filter. Het laag is er niet (echt), ... subwoofer boxen denk ik dan maar?
Ik heb ze op verzoek ooit eens thuis beluisterd. Ik vond het bar slecht.
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Salamander »

Dit is echt the ultimate luidsprekerkabel verkooppraatprestatie, ... ze zouden er een prijs voor in het leven moeten roepen.
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Salamander »

En dat is echt een goed idee voor deze site, ... youtubekanaaltje met praatjes makers. Kun je dan op stemmen en degene met het meest overtuigende "oh my god" verhaal krijgt de beker, ... supervet!
Salamander
Berichten: 186
Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Salamander »

De concurrentie is "tough"!
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door Chris_T »

Ach het gezwets in die artikelen moet je negeren, dat is vaak geschreven door personen die er totaal geen bal van snappen en maar een eigen draai aan geven.
Bovendien is ook maar de vraag of de betreffende interviewer alles goed noteren/onthouden.

Maar volgens mij zaten in de boven afgebeelde speakers de Vifa TG9's in toch?
Mocht het niet klinken dan kun je daar altijd nog 4 Picolino's van maken ;).
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door VintageHarry »

Hee, wat grappig, die zag ik deze week ook op Marktplaats langskomen. Met een fijn vraagprijsje... :roll:
https://link.marktplaats.nl/m1210717928
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Wat was dit ook al weer?!

Bericht door audiomanics »

Met exact de zelfde foto... bijna verdacht...
Kees
Plaats reactie