iemand bekend met?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Thora
Ook commercieel actief
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 sep 2004, 16:34
Locatie: Andijk
Contacteer:

iemand bekend met?

Bericht door Thora »

Is iemand bekend met de Monacor SPH 135 C?

Iemand misschien een keer gebruikt?

Lijkt me een goede speaker tweeweg basreflex systeem mee te
maken,

Alle informatie, prijzen en recensies zijn welkom,

Bedankt,
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Volgens mij ook hier de betere: SPH-135KEP...
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

die 135C is qua specs en parameters vergelijkbaar met de 135KE. Deze lijkt op de KEP, maar dan zonder faseplug, alleen zijn de specs anders.

Ik heb zelf een tweeweg in elkaar geflanst met die 135KE, met goedkope filteronderdeeltjes (ongeveer 9liter bassreflex), welke ik bij wijze van inspelen gebruik als mini-monitortjes in mijn werkkamer. Wachten nog steeds op een echte kast met een echt filter enzo. Indruk van die driver is wel positief. Degelijk, strak laag, redelijk wat diepgang voor een 13cm driver, stevig frame, sterke magneet

Daniel
Plaats reactie