Is iemand bekend met de Monacor SPH 135 C?
Iemand misschien een keer gebruikt?
Lijkt me een goede speaker tweeweg basreflex systeem mee te
maken,
Alle informatie, prijzen en recensies zijn welkom,
Bedankt,
iemand bekend met?
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
die 135C is qua specs en parameters vergelijkbaar met de 135KE. Deze lijkt op de KEP, maar dan zonder faseplug, alleen zijn de specs anders.
Ik heb zelf een tweeweg in elkaar geflanst met die 135KE, met goedkope filteronderdeeltjes (ongeveer 9liter bassreflex), welke ik bij wijze van inspelen gebruik als mini-monitortjes in mijn werkkamer. Wachten nog steeds op een echte kast met een echt filter enzo. Indruk van die driver is wel positief. Degelijk, strak laag, redelijk wat diepgang voor een 13cm driver, stevig frame, sterke magneet
Daniel
Ik heb zelf een tweeweg in elkaar geflanst met die 135KE, met goedkope filteronderdeeltjes (ongeveer 9liter bassreflex), welke ik bij wijze van inspelen gebruik als mini-monitortjes in mijn werkkamer. Wachten nog steeds op een echte kast met een echt filter enzo. Indruk van die driver is wel positief. Degelijk, strak laag, redelijk wat diepgang voor een 13cm driver, stevig frame, sterke magneet
Daniel
