Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

wat is volgens jou de luidspreker van t jaar 2016

Peiling eindigde op zo 12 mar 2017, 22:43

Wave van Dre
4
17%
Vintage d'A van Sander1238
2
9%
Klassieke 3weg van Dre
3
13%
Metal Dipole van Harryeng
7
30%
Bertone van Dan
6
26%
Philps Nostalgie van Tom Magchielse
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

stemmen maar!

nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=24834
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door hannesie »

Buiten de investering van het daarmee gemoeide kapitaal, de durf en het anders te willen doen, heeft mijn respect voor de set van Harry.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door Pjotr »

Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12407
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door pappaleo »

Pjotr schreef:
Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
Helemaal mee eens. :goedzo:
Ik ben alleen niet 100% objectief
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door AatV »

Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :

Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen :mrgreen: )

Op basis hiervan is de keus (onafhankelijk van financiële overwegingen - of voor mijn part met-) duidelijk.

groet,
Aat
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door ds23man »

AatV schreef:
Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :

Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen :mrgreen: )


groet,
Aat
Dat zal dan wel Breda 2018 worden, te druk met andere dingen.
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”