stemmen maar!
nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=24834
Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Buiten de investering van het daarmee gemoeide kapitaal, de durf en het anders te willen doen, heeft mijn respect voor de set van Harry.
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Helemaal mee eens.Pjotr schreef:Zeker, aan de andere kant: Van dik hout zaagt men planken is altijd imponerend. Financiële investering zou geen criterium mogen zijn vind ik. Daarom Harry's metal dipool op 2 en Dre's klassieke drieweg op 1.
Ik ben alleen niet 100% objectief
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen
)
Op basis hiervan is de keus (onafhankelijk van financiële overwegingen - of voor mijn part met-) duidelijk.
groet,
Aat
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen
Op basis hiervan is de keus (onafhankelijk van financiële overwegingen - of voor mijn part met-) duidelijk.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van het jaar 2016 - stemmen maar
Dat zal dan wel Breda 2018 worden, te druk met andere dingen.AatV schreef:Heb even gekeken wat ik vond van Harry's systeem op de luisterdag in Breda :
Even zonder gekheid. Denk dat ik nog nooit groot orkestraal werk (zoals de Planets van Holst en de 5e van Mahler) zo doorzichtig heb horen weergeven. Ben benieuwd of de uiteindelijke Ultrazooms dit kunnen evenaren (of overtreffen)
groet,
Aat
