Voor al uw frezen en toebehoren

Over materiaalbewerkingsgereedschappen

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ds23man »

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door Barry2001 »

.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door pappaleo »

Barry2001 schreef:
.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:
sh.it ? :D :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ds23man »

Je kan ook hier bestellen, maar een behoorlijk stuk duurder......
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ray5150 »

Barry2001 schreef:
.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:
Ik denk dat Gerhard tegenwoordig een bepaalde verbondenheid voelt met Italië...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ds23man »

Nee hoor, gewone Hollandse zuinigheid. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Woutertje
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 29 jan 2017, 17:57

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door Woutertje »

http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door Arno »

Woutertje schreef:
http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd
Omdat ik tegenwoordig ook professioneel massaplaat moet zagen, waar zaagbladen nogal onder te lijden hebben :-# , ben ik ook terechtgekomen bij de budgetzagen van Ecotools. En ik moet schoorvoetend toegeven dat het helemaal nog niet zo slecht is.
De geleidingslagertjes op de freesjes zijn wel rommel als je meters moet maken.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door FR_Aad »

Als ik de freesjes met lagertjes binnenkrijg schroef ik eerst de lagertjes los, smeer wat nagellak op het boutje en draai dan de boel weer vast. Scheelt een hoop tijd. Want die dingen komen best ver als ze loskomen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door pappaleo »

Moeten ze wel recht zitten :relax:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ds23man »

FR_Aad schreef:
Als ik de freesjes met lagertjes binnenkrijg schroef ik eerst de lagertjes los, smeer wat nagellak op het boutje en draai dan de boel weer vast. Scheelt een hoop tijd. Want die dingen komen best ver als ze loskomen. :mrgreen:
Je hebt er al eens een uit de decollete van de overbuurvrouw moeten vissen? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door ray5150 »

Dat zal niet veel schelen, bij mij is er ook wel eens eentje in de tuin meters ver gelanceerd tijdens het frezen... :?
Gelukkig geen gewonden, of andere schade, maar dat had goed mogelijk geweest.
Gebruikersavatar
Woutertje
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 29 jan 2017, 17:57

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Bericht door Woutertje »

Arno schreef:
Woutertje schreef:
http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd
Omdat ik tegenwoordig ook professioneel massaplaat moet zagen, waar zaagbladen nogal onder te lijden hebben :-# , ben ik ook terechtgekomen bij de budgetzagen van Ecotools. En ik moet schoorvoetend toegeven dat het helemaal nog niet zo slecht is.
De geleidingslagertjes op de freesjes zijn wel rommel als je meters moet maken.
Ik bestel er al enkele jaren omdat de zaagbladen onder andere goedkoper zijn dan mn originele festool te laten slijpen. Gebruik ze op mn invalzaag en afkorter. Laatst een keer een blad van 400mm voor mijn formaatzaag maar die is ook echt gewoon prima. De freesjes moet je idd een beetje met beleid behandelen. In 1 ruk door 18mm wil nog weleens een hoop rook veroorzaken of breuk van je frees.
Plaats reactie

Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”