Ik ben bezig met mijn eerste DAC op basis van een 3x Curryman DAC, een Minisharc, Digi-FP en Vol-FP. De voeding voor de Curryman DACs is een ontwikkeling van Curryman zelf en de miniSharc wordt gevoed door een Meanwell PSU.
De opstelling heb ik geprobeerd met wat kabel die ik nog had liggen, maar nu ik serieus bezig met een eigenbouw behuizing wil ik de interne bedrading ook goed hebben. Ik zie dat veel van jullie draden twisten, maar niet alle draden, ook ben ik benieuwd naar welk type draad jullie wanneer inzetten. Hier zullen jullie vast een visie op hebben, maar aan kennis schort het bij mij als het om bekabeling gaat.
Waar ik benieuwd naar ben:
- Welk type draad gebruiken jullie (type, dikte, wellicht ook nog bepaalde kleuren?) van:
- Netstroom naar voeding(en)
- Voeding(en) naar div. printen (DAC, miniSharc)
- DAC naar RCA/ XLR etc..
- Versterker naar uitgangen voor speaker
- Welk van de bovenste draden twist je en welke vooral (of bij voorkeur) niet?
- Welke draden kan je intern langs elkaar laten lopen en welke niet?
