Heb even geen rolmaat bij de hand (verhuizing..), maar volgens mij zijn de twee-weg satellieten ongeveer 40-45cm hoog, 10-15cm breed en 25-30cm diep.
De subwoofer is een kubus met gelijke kanten die even hoog is als de satellieten (40-45cm). Het is een passieve bandpass. Enkele dubbelspoels driver met twee filters en twee aansluitingen voor banaanpluggen.
Weet iemand hier meer van deze set?






