Carpool topic Hengelo 6 februari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Carpool topic Hengelo 6 februari
Toch maar even een topic starten want wellicht zijn er wel mensen die samen naar het ZBA event in Hengelo willen gaan?
Ik heb in principe één of twee plaatsen beschikbaar in de auto, evt. met ruimte voor apparatuur in de kofferbak. Ik rij langs Purmerend, Amsterdam, Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer dus mocht je mee willen rijden laat het mij dan even weten.
Ik heb in principe één of twee plaatsen beschikbaar in de auto, evt. met ruimte voor apparatuur in de kofferbak. Ik rij langs Purmerend, Amsterdam, Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer dus mocht je mee willen rijden laat het mij dan even weten.
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Ik vertrek uit Amersfoort.
Eventueel instappen?
Eventueel instappen?
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
eerst probeer ik het met gijs te regelen 
woonachtig in eerbeek, vlak aan de a50/a1
woonachtig in eerbeek, vlak aan de a50/a1
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Heb je je vliegbrevet al Sander? 
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Ik vertrek uit Alphen aan den Rijn
Groet,
A3
Groet,
A3
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Hij wil zijn blauwe monster showenLeeuwarden schreef:Heb je je vliegbrevet al Sander?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Prima, PM je adresgegevens en telefoonnummer maar even, ik wil zo rond 9:00 vertrekken, dus zal dan rond 10:00 langs Amersfoort rijden.ToTo schreef:Ik vertrek uit Amersfoort.
Eventueel instappen?
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Mocht het niet lukken met Gijs dan heb ik ook nog wel ruimte in de autobartarie schreef:eerst probeer ik het met gijs te regelen
woonachtig in eerbeek, vlak aan de a50/a1
Re: Carpool topic Hengelo 6 februari
Ik heb plek zat, ik kom uit Goirle, bij Tilburg.
