Even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
motogp
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 jan 2016, 19:53

Even voorstellen

Bericht door motogp »

Goedenavond,

Ik heb me net geregistreerd dus even voorstellen is wel zo netjes.
Mijn naam is Jan en ik ben 42.
Ik ben aftersales manager in een autobedrijf dus ik weet wel wat van techniek maar speakers bouwen is totaal nieuw voor me.
Ik ben redelijk handig met hout maar ik heb vooral ervaring met grotere projecten zoals een overkapping, steigerhouten banken en tafels.
Het wat kleiner werk word dus wel nieuw voor me maar moet wel gaan lukken.

De reden dat ik me aangemeld heb is dat ik straks zeker wel wat hulp kan gebruiken.
Ik wil om te beginnen een center speaker maken en als dat gelukt is 2 surround speakers.

Ik heb nu staan een Onkyo TX-NR609 Zilver met daarbij 2 front speakers van jamo de S606.
En als aanvulling een Yamaha YST-SW012 als subwoofer.
Voor mij als niet audiofiel klink dit prima voor muziek, maar als er een film word gekeken klinken mijn oude center en surround speaker voor geen meter.

Hier ga ik dus nog de nodige hulp bij nodig hebben en reken op jullie :)
Daar zal ik van de week een nieuw topic voor openen.

Alvast bedankt en een fijne avond verder.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Henkjan »

Hallo Jan, welkom hier
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Barry2001 »

Welkom motogp! Dan heb je vorig jaar een mooi seizoen gehad met (denk ik) een wat mindere afloop :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen

Bericht door ray5150 »

Welkom, ook namens mij, Jan.

Grote kans dat als je een paar mooie surrounds en een center hebt gebouwd, je Jamo's niet meer voldoen. :mrgreen:
motogp
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 jan 2016, 19:53

Re: Even voorstellen

Bericht door motogp »

Bedankt O:)

@Barry2001
Zeker een mooi seizoen geweest vorig jaar, en idd een wat mindere afloop.
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Even voorstellen

Bericht door Thomox »

Hallo Jan,

Leuk dat er nog altijd weer nieuwe leden bijkomen op dit forum :)
Succes met de eventuele bouw van speakers!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door pappaleo »

Hallo Jan,
Welkom hier.
Plaats reactie