Ik heb me net geregistreerd dus even voorstellen is wel zo netjes.
Mijn naam is Jan en ik ben 42.
Ik ben aftersales manager in een autobedrijf dus ik weet wel wat van techniek maar speakers bouwen is totaal nieuw voor me.
Ik ben redelijk handig met hout maar ik heb vooral ervaring met grotere projecten zoals een overkapping, steigerhouten banken en tafels.
Het wat kleiner werk word dus wel nieuw voor me maar moet wel gaan lukken.
De reden dat ik me aangemeld heb is dat ik straks zeker wel wat hulp kan gebruiken.
Ik wil om te beginnen een center speaker maken en als dat gelukt is 2 surround speakers.
Ik heb nu staan een Onkyo TX-NR609 Zilver met daarbij 2 front speakers van jamo de S606.
En als aanvulling een Yamaha YST-SW012 als subwoofer.
Voor mij als niet audiofiel klink dit prima voor muziek, maar als er een film word gekeken klinken mijn oude center en surround speaker voor geen meter.
Hier ga ik dus nog de nodige hulp bij nodig hebben en reken op jullie
Daar zal ik van de week een nieuw topic voor openen.
Alvast bedankt en een fijne avond verder.
