Mijn naam is Wilco, en woon in Medemblik.
In het dagelijkse leven systeembeheerder bij een Cloud Provider in Amsterdam
Zijn er misschien forum leden die in de buurt wonen?
Al enkele maanden lees ik mee met het forum. Sinds vorige week is mijn oude vertrouwde JVC geluid setje overleden. En heb ik dus het idee gekregen om zelf iets te bouwen
Wat? nog geen idee, zit een de LBVS te denken.
Aangezien dit voor het eerst is dat ik iets wil gaan bouwen qua audio, wil ik iets simpel gaan maken misschien wel de LBVS
Ik heb ook geen versterker meer hiervoor moet dus ook iets komen, Wat zou een leuke begin versterker zijn wat de LBVS kan aansturen?
Naast deze nieuwe hobby, Heb ik ook een Aquarium staan van 450 liter met mooie tropische vissen...
Groet,
Wilco
