Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Moderator: Beheerdersteam

volgens mij is de luidspreker van 2014:

Peiling eindigde op za 28 feb 2015, 20:41

L'Orfeo's van Motorfret
7
17%
Aluminium 2-weg monitor van crabit
0
Geen stemmen
Seas-trym zonder mortelkasten van CoenvanDongen
1
2%
FAATT van Arjank
1
2%
FRS8 hoornreflex van Meiborg
6
15%
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology van rikpost
16
39%
AT/AMT set van Walt
2
5%
Ultrazooom 2014 door ds23man
7
17%
Ciare H12.1 van Zweitse
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door meiborg »

Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad! :lagge:

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door FR_Aad »

meiborg schreef:
Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad! :lagge:

Mvg Reinder
Die eer gaat naar John :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Hee, verrek ik sta er ook weer tussen..... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Zweitse »

Ik ook zag ik :mrgreen:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door meiborg »

Tja, we zien het zelf misschien neit altijd, maar blijkbaar zijn we toch de crême de la crême hier op 't forum ;) :hide:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door SSassen »

Ik sta d'r niet tussen, ... oh wacht, laat maar ... :sure:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

Hey ik lig op kop :mrgreen: ....nog wel!

Geweldig dit tja een luisterdag gaat het voor mij niet worden .
Het is allemaal een beetje te lomp en te delicaat om mee te zeulen.
maar een ieder is welkom voor een luister bezoekje hoor ,inmiddels met gepaste trots overigens :bakkie:

In ieder geval bedankt voor diegene die op mij hebben gestemd ,ik had dit niet verwacht :goeie:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door jeroen_d »

Het is dan wel geen OB, maar hij klinkt prima en is fantastisch gebouwd! Vanuit technisch oogpunt gezien was ik bijzonder onder de indruk van hoe goed de middentoonbehuizing geslaagd was, die AT midwoofer meet vrijwel ideaal in deze behuizing.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Motorfret »

ook ik voel me gevleid door de nominatie... Dank! :goeie:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door Barry2001 »

In elk geval een eervolle vermelding voor meiborg. Misschien niet de meest geavanceerde, maar kan me niet herinneren (misschien LBVS of Needle) dat een ontwerp zoveel is nagebouwd, en elke impuls voor onze hobby is mooi toch?
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door meiborg »

Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijn \:D/ haha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

meiborg schreef:
Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijn \:D/ haha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.

Mvg Reinder
:goeie: :yeah:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door CarloPJB »

ds23man schreef:
Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen! :mrgreen:

Smeergeld :think: ..... NAM.... Bouwvallige schuur .... :think:




Doe je wel voorzichtig :wink:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

Het was tot 28 maart toch :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Je wilt een veer in de bips? :mrgreen:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

ds23man schreef:
Je wilt een veer in de bips? :mrgreen:
Dat is wel het maximum van wat ik daar hebben kan ja :-& :lol:
Laatst gewijzigd door rikpost op di 31 mar 2015, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

1sper.jpg
1sper.jpg (7.63 KiB) 2588 keer bekeken
:mrgreen:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

ds23man schreef:
1sper.jpg
:mrgreen:
Ik had meer op ballonnen en slingers gerekend eigenlijk .
Stop die tube maar in je :lagge:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door hannesie »

poll.JPG
poll.JPG (10.42 KiB) 2547 keer bekeken
Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar. :beer: :yeah: :goedzo: :-({|= =D> :-" \:D/ :-k :rock: :-# :sure: :goeie: :rofl:

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret. :yeah: :yeah:
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door CoenvanDongen »

=D>
Gefeliciteerd! Dik verdient!
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door rikpost »

hannesie schreef:
poll.JPG
Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar. :beer: :yeah: :goedzo: :-({|= =D> :-" \:D/ :-k :rock: :-# :sure: :goeie: :rofl:

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret. :yeah: :yeah:
Verrek krijg nou wat !
En ik maar denken dat ik scherp was :lol:

Bedankt Hans en ,Koen natuurlijk ook :goedzo:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door ds23man »

Nog gefeliciteerd! :beer:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Bericht door knuisje »

Van harte! :D :proost:
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”