Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=21653
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=21653
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad!
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Die eer gaat naar Johnmeiborg schreef:Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad!![]()
Mvg Reinder
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Tja, we zien het zelf misschien neit altijd, maar blijkbaar zijn we toch de crême de la crême hier op 't forum

- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Ik sta d'r niet tussen, ... oh wacht, laat maar ... 
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Hey ik lig op kop
....nog wel!
Geweldig dit tja een luisterdag gaat het voor mij niet worden .
Het is allemaal een beetje te lomp en te delicaat om mee te zeulen.
maar een ieder is welkom voor een luister bezoekje hoor ,inmiddels met gepaste trots overigens
In ieder geval bedankt voor diegene die op mij hebben gestemd ,ik had dit niet verwacht
Geweldig dit tja een luisterdag gaat het voor mij niet worden .
Het is allemaal een beetje te lomp en te delicaat om mee te zeulen.
maar een ieder is welkom voor een luister bezoekje hoor ,inmiddels met gepaste trots overigens
In ieder geval bedankt voor diegene die op mij hebben gestemd ,ik had dit niet verwacht
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Het is dan wel geen OB, maar hij klinkt prima en is fantastisch gebouwd! Vanuit technisch oogpunt gezien was ik bijzonder onder de indruk van hoe goed de middentoonbehuizing geslaagd was, die AT midwoofer meet vrijwel ideaal in deze behuizing.
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
ook ik voel me gevleid door de nominatie... Dank! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
In elk geval een eervolle vermelding voor meiborg. Misschien niet de meest geavanceerde, maar kan me niet herinneren (misschien LBVS of Needle) dat een ontwerp zoveel is nagebouwd, en elke impuls voor onze hobby is mooi toch?
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijn
haha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
meiborg schreef:Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijnhaha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.
Mvg Reinder
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen! 
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
ds23man schreef:Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen!
Smeergeld
Doe je wel voorzichtig
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Dat is wel het maximum van wat ik daar hebben kan jads23man schreef:Je wilt een veer in de bips?
Laatst gewijzigd door rikpost op di 31 mar 2015, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Ik had meer op ballonnen en slingers gerekend eigenlijk .ds23man schreef:
Stop die tube maar in je
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar.

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret.

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!
Verrek krijg nou wat !hannesie schreef:Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret.![]()
En ik maar denken dat ik scherp was
Bedankt Hans en ,Koen natuurlijk ook
