Hoi Forumgenoten,
Al een paar jaar ben ik op een beginner niveau bezig met home theater.
Inmiddels ben ik 25 en wil ik wat meer. Ik ben de laatste tijd meer muziek gaan luisteren (ook nog veel films en series) waardoor ik nu wil overstappen naar stereo.
Een aantal mensen die ik ken hebben zelfgebouwde speakers thuis staan. Hierdoor ben ik me dus een beetje hierop gaan focussen.
Onlangs kwam mijn overbuurman met het idee om een subwoofer te gaan bouwen, waarvoor ik al veel goede ideeën en tips heb gekregen, waarvoor dank.
Zelf ben ik nu ook al bezig met de voorbereidingen (inlezen en bestuderen van van andere projecten).
En zodra ik er echt mee aan de slag ga zal ik hiervan een topic openen zodat ik hopelijk ook daar gebruik kan maken van jullie expertise.
Groeten,
Coen
Voorstelrondje
Moderator: Beheerdersteam
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
