Voorstelrondje

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Voorstelrondje

Bericht door floeper »

Hoi Forumgenoten,

Al een paar jaar ben ik op een beginner niveau bezig met home theater.
Inmiddels ben ik 25 en wil ik wat meer. Ik ben de laatste tijd meer muziek gaan luisteren (ook nog veel films en series) waardoor ik nu wil overstappen naar stereo.
Een aantal mensen die ik ken hebben zelfgebouwde speakers thuis staan. Hierdoor ben ik me dus een beetje hierop gaan focussen.
Onlangs kwam mijn overbuurman met het idee om een subwoofer te gaan bouwen, waarvoor ik al veel goede ideeën en tips heb gekregen, waarvoor dank.
Zelf ben ik nu ook al bezig met de voorbereidingen (inlezen en bestuderen van van andere projecten).
En zodra ik er echt mee aan de slag ga zal ik hiervan een topic openen zodat ik hopelijk ook daar gebruik kan maken van jullie expertise.

Groeten,

Coen
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Voorstelrondje

Bericht door Henkjan »

Ha die Coen, welkom hier!
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Voorstelrondje

Bericht door CoenvanDongen »

Welkom naamgenoot!
Plaats reactie